Yldz1 11 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim doktor bebeğin bağırsaklarında ufak bi parlaklık gördüğünü söyledi ve 2 Li tarama yapmamı istedi ben 2 li tarama testi yaptırmak istemiyorum aynı durumda olan var mı ?