Mom69 Sol kasık durmadan ağrıyor saatlerce bu beni açıkçası korkutmaya başladı sizde de böyle oluyor muydu ilk haftalarda
Pelinakcn Mom69 evet oluyordu ama sonra enfeksiyon çıktı idrarda, doktorunuza söyleyip tahlil yaptırabilirsiniz
enesayazmoom Mom69 benim sağ tarafım da var çarşamba günün den beri acile gittik apandisit ten suphelendiler. 20+5 gunluguz akintim oluyor kokulu ama idrar tahlilim temiz çıktı genelcerrahi ne gozukmem gerekiyor muş
Bebekisteyenbiri Mom69 bende cü.artesi öğrendim hamile olduğumu geçen hafta perşembeden beri adet ağrısı gibi bir ağrı çekiyorum arada kramplar sağlık ocağindaki ebe normal dedi kendi doktorum da normal dedi
Mom69 Anne-oluyorum1 sizin de mi kasık ağrıyor durmadan ama geçmek bilmeyen bir ağrı resmen diğer sefer böyle olduğunda boş gebelikten kürtaj olmuştum çok korkuyorum bu sefer
Anne-oluyorum1 @"Baharyavu @Mom69 evet benim şimdi bile var ama bı skinti yok çok şükür korkmana gerek yok normal dedi doktor sordum ben