Herkese hayırlı günler arkadaşlar son adet tarihime göre 9 haftalık hamileyim 2 hafta önce keseyi gördük haftası yok sadece kese var dedi Dr geç döllenme olabilir dedi bu hafta gittiğimde kese 2 hafta 6 mm idi şuan 13.5 mm dedi az büyümüş içinde bebek yok dedi aşağı kata renkli ultrasona gönderdi orada radyoloji uzmanı 5+4 dedi içinde bebek yok dedi. Dr için rahat edecekse bir hafta bekleyelim dedi sonra gebeliği sonlandiralm dedi, herhangi bir ağrım ve kanamam yok beta 14 binlerde vajinal hiç bakilmadi içim hiç rahat değil başına boe bir durum gelen varmı şimdiden teşekkür ederim