Kizlar merhaba 25+1 hamileyim. Iki gundur kucuk tuvaletim varmis gibi bir his var tuvalete gidiyorum hic bisey yok. Bebegin hareketleri falan normal ama sadece iki gundur bebegide asagida hissediyorum . Bir sknti olur mu acaba acile gitsem doktorda yok pratisyen var oda nst cekecek zaten hareketleri normal seyrinde bu normal mi bu haftalarda sizde de oluyor mu??