Sehrbn_ 1234567890 vala cnm ben yedim hiç bir zararıda olmadı çok şükür yani zararlı değil faydalıdır aksine
Mavi20 1234567890 hunharca suyunu sıkıp içmiştim 😂 doktorum nasıl bu kadar iyi gidiyorsun demişti 😇 çünkü riskli gebeliğim var bağışıklık sistemimi düşürmemem lazım. Afiyet şifa olsun 😘
1234567890 Mavi20 benimde rahimm ağzım zayıfmış dr söyledi progestın verdi devit 3 ayrıyetende decavit ve demir hapı kullanıyom
1234567890 Sehrbn_ 17 haftalık hamileyim ama ilaç ta kullanıyom decavit progestan devit 3 greynefon zarar ı olmaz dimi
Semaburak 1234567890 hamileliği bilmiyorum ama genel olarak greyfurt suyunu çok sıkmayın diyorlardı ilaç etkileşimini artırıyor falan deniliyo bence dr sormanızda fayda var bağışıklık için suyunu sıkmadan yeseniz hem daha garanti olur
Mavi20 1234567890 benim öyle tehlikelerim yok çok şükür ama gebeliğim her an sekteye uğrayabilir gözlerimden rahatsızım otoimmün hastalığım var. hiç bişey olmaz inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 😍