bhrey ben 2 hafta oldu başladım .bi yakınımız geçen haftalarda sezeryan dogum yaptı onun önerisiyle de TÜLİN EROĞLU na başladım. Şuan memnunum hiç endişelendirici konusmuyor sakinleştiriyor.gerekli tüm bilgileri veriyor 37. Haftamdayım buradan da sormuştum Nuran kıyak Nazan aydoğdu soy u önerenler olmuştu