Merhaba Arkadaşlar
20 haftalıkken Ayrıntılı ultrasonda bebegin eşinin aşağıda oldugu söylenmişti sonra doktor kontrolüne gittiğimde doktor şuan belli olmaz bu önemli bi konu 28. Hafta da alttan bakıcaz eşin aşağı da olduğunu görmek için dedi benimde içimde bi tedirginlik var eş aşağıda olunca illa alttan bakınca mi görünüyor karından neden belli olmasın ki haftaya randevum var ve alttan bakmasını istemiyorum böyle bir şey yaşayan var mı? Bu arada Ankara Hacettepe hastanesine gidiyorum