6+5 haftalık gebeyim . Bu hafta şikayetim yokken muayeneye gittim devlet hastanesine. Rahim ile kese arasında hafif bir kanama saptadı doktor. Cinsel perhiz ve progestan verdi. Bu tip bir şey yaşayıp kanaması duran var mi? Ve buna ne sebep olur sizce?