Bugün kontrolüm vardı rutin nstye girdim sancım çıktı doktorum serum verdi sancım dursun diye serumdan sonra bi daha nstye girdim sancılar azalmadı yarım saat dinlen yine farklı cihazda alalım nst dedi ona rağmen düşmedi çatı muayenesi yaptı alttan çatın normal açılma yok dedi ama ağrı geçmiyor sürekli çıkıyor nstde yatış yapalım istersen dedi annem İzmir’den geliyor diye yatışı kabul edemedim ama en küçük sorunda tekrar hastaneye gidicem dedim. Basına böyle bir şey gelen var mı nişanım suyum vs ne zaman gelir tahmini bana yardımcı olur musunuzxxx😣