Şimdiden çatlamaya başladım şaka gibi.. önce yanlarımda gördüm az önce de karnımda gördüm. Bio oil,bebek yağı kullanıyorum ama sanırım hiçbir şey işe yaramayacak. Cok üzüldüm görünce. Hic çatlağı olmayan var mı? Doğum yapan ya da ileri haftada olanlar? Neler yaptınız..