Mineoooo Hangi marka aldınız ben xiaomi ve kumtel arasında kaldım ama tecrübeler varsa tavsiye verir misiniz
AlmiraAnnesi Mineoooo aynen 3.5 aldım bence yeterli kalabalık değiliz elinin altında olması çok iyi olur bebiş olduktan sonra hele ki
Mineoooo Sabiaa inşallahhhh bende 1 senenin tüm hediyelerini sevgililer doğum günü evlilik doğum hediyesi cart curt tek hediye istedim nasip bu olucak 😂
AysunBkr Mineoooo Philips aldım kullanıyorum çok memnunum özellikle bebeğim doğduktan sonra işim daha da kolaylaştı 🌸
ilyesta AysunBkr neler yapıyorsunuz ? Bende de Philips XXL var ama daha patates dışında birşey yapmadım 🤓
Mineoooo AysunBkr Philips pahalı ya onu hiç demedim onu aldıracsğıma süpürge isterdim yoksam kesin 😂😂
TeoMom Mineoooo Gönül ister Philips almak ama çok pahalı geliyor gerçekten bana da xiaomi mantıklı geldi bir arkadaş kumtelin almıştı ve memnundu yani çok para vermeye gerek yok demişti
afroditt Mineoooo xiomi aldım canım dün tavuk kanat yaptım soslayip hiç kaynatmadim önceden direk kattım ,25 dakika da mükemmel oldu icide gayet güzel pismisti
AysunBkr ilyesta bende yeni aldım kofte tavuk patates denedim Mısır közledim hatta sufle bile yaptım harika oldular 😍 instegramda philipsairfryettarifleri diye bir sayfa var ordan bakıp esinleniyorum
Mineoooo Baya Bi işe yarıyor resmen ya ne tencere ne tava ne tepsi ne yağ kokusu sıçraması resmen temizlik abidesi gibi 😂
AysunBkr Mineoooo kesinlikle önceden bir kızartma yapmak için yağında çoğunluğunu koymak gerekiyordu simdi bir yemek kaşığı ile koca bir kizartma ortaya çıkıyor 😁 hem yağdan hemde zamandan tasarruf 🥳