Mavi35
Ben antibiyotik kullandım canım ön dişim bide çekilecek dediler dişsiz kalacaktım Doğuma kadar kanalımı açtılar apse aktı dışarı öyle rahatladım korkma yanı Doğumdan sonra halledicem bende dişimi doktorun izin verdiyse sorun yok çünkü diş gerçekten hamilelikte tehlikeli olabiliyor hem anne için hem bebek için 🙏