Yagmurogul Arkadaşlar 36+2 de nişan gelmesi normal mi ? Erken değil mi ? Erken nişanı gelen oldu mu ?
aylinpalaa Yagmurogul canım nişanın geldi diye doğum olacak bir şey yok. Nişanı gelip 1 ay bekleyende var aynı gün doğuran da. 🤲🏻🙂
Yagmurogul aylinpalaa ilk gebeliğimde nişan gelmesiyle suyun patlaması 1 saatte oldu. Ama 42. Haftadaydım. Şimdi erken gelince şaşırdım
Nilay2998 Valla benimde 36. Haftada geldi canim şuan 39 dayım hala gelen giden yok hemen dogcak diye bişey yok sancı ve su önemli
Yagmurogul Nilay2998 artık sıcaklarda dayanamıyorum biran önce gelsin istiyorum 😔 14 aylık bi kızım var. Onun arkasında koşmak bu göbekle çok zor oluyor gerçekten
Imaram3 Yagmurogul peki renkli miydi çok afedersiniz benim akintim biraz daha pudra gibi parca parca olmaya başladı
Yagmurogul Imaram3 benim akıntım beyaz renkliydi. Normal akıntıdan daha büyük birparça jel yapışkan bir şey