-anne-oluyorum- Kızlar belki zamanın var daha bilmiyorum uygulamaya göre tam 38 doktora göre 3 gün falan ileride her şey çok zorlaştı artık doğurmak istiyorum. Varsa benim gibiler dertleşelim. uykular haram oldu çok ağırlaştım
Minnacksevdack -anne-oluyorum- 37+6 yız biz de. Ultrasonda 1 hafta ileride gözüküyor. Ben de çok sıkıldım , sağdan sola dönerken uyanıyorum. Doğru düzgün uzanamıyorum. Alışık olmadığım şekilde yavaş hareketlerim 😂 seni çok iyi anlıyorum inanki.
prenseslerblogg -anne-oluyorum- bende 39+3 teyim bende bir an önce doğurmak istiyorum bakalım ne zaman gelicek hanımefendi 😊
Demet2323 -anne-oluyorum- kizz hamileliğin keyfini yaşa doya doya dogurunca o günleri özlersin ve bı aylık anne olarak doguruncada yatamicab rahat 😀guhsun şişkinliği den yüz üstü yatamiyon insan hamileliğini izliyor zor olsada o yüzden isyan ettme
Fatmallblk Ben 34 hafta olmama rağmen doğurmak istiyorum içeride savaş veriyor hanımefendi 😅😅 çok merak ediyorum nasıl bi kız olucak
-anne-oluyorum- Tugbashn Allah yardımcın olsun seninki daha da yakınmış umarım o kadar beklemez prensesimiz 🙏🏻
-anne-oluyorum- Tugbashn doğum öncesi bi dinamiklik gelir derler bende tam tersi sürekli mayışma halindeydim 😅
-anne-oluyorum- Demet2323 canımm inanki başından beri bir kere keyif yaşamadım çok zor zamanlar geçirdim covid oldum iyileşemedim suyu azaldı enfeksiyon hiç bitmedi falan. Neler neler ve bu süreçte eşim hiç yanımda yoktu 🥹
Demet2323 -anne-oluyorum- bu günlerde geçer inşallah zaten nedense can atarlar hamile kalmamız için hamile kalırız uazk dururlar dogururuz onlar lohusalık geçiriyorlar inan cnm ikiz kızlarım var yeni bı aylık olduk erken doğdular ne zorlukllar cekiyom uykusuzum ben tek bakiyom eşim bey horul horul yatıyor neymiş iki bebeğe bakamicaksam ne işe yariyomusum ahh ahh ağlayıp dutuyom ama ne fayda artık iki yaşında kızım annemin yanında memlekete ahh bilseydim dogururmuydum ben neler cekiyom bı bilsen şükür edersin