Ebrar18 Hanımlar buraya gidem varmı . Nilüfer hanım çekiyormuş 650 tl fiyatı . Randevu almadan gidilebiliyor . Çok iyi oldu benim için . Tecrübeli olanlar varmı bu hastane adına
Ebrar18 Ulkuuturan Benim için iyi incelemesi ve anlayışlı olması yeterli . Böyle biri mi . Renkli görüntü ya da cd istemiyorum zaten