Merhaba aranıza yeni katıldım benim 4 düştüğüm oldu karnımda kalbi durdu suan yeniden hamileyim kan pıhtılaşması varmış iğne ver coraspirin kullanıyorum suan yüne aynısı olucak diye korkuyorum benim gibi olupta bebeğini kucağına alan varmı (6 haftalık gebeyim)