Adetimin 14.günü. Bugün yumurtamın yeterli boyuta geldiğini söyledi doktorum. Bugün saat 10.00′da Ovitrelle çatlatma iğnesi yaptı. Dün falan hiçbir koyuluk yoktu ovulasyon testimde. Daha önceki aylarda da yumurtlama hiç göremedim. Eve geldiğimde ovulasyon testi yaptım T çizgisi kopkoyu çıktı. Bu koyuluk iğneden kaynaklı mı oldu? Yumurta geliştirici falan kullanmadım sadece bugün çatlatma iğnesi oldum. Birden bu kadar koyulaşınca anlamadım.