minikmucizemmmmmmm Sanal_koala00 benim doktorum yazdı canım kullanıyorum herhangi bir sıkıntı oluşmadı
Bedriyek Hamilelikte içeriği nedeniyle kullanılamıyor ben de kullanmıştım bir seferlik doktor bir daha kullanma dedi zararlıymiş
Sanal_koala00 minikmucizemmmmmmm yaa bende bir sorun olmaz diye düşünüyorum kadın doğum doktoru verdi sonuçta yine de sorayım dedim
cerenida İlk 3 ayda önerilmiyo aslında ama bende kullanmıştım en fazla hafta da 2 sür demişti fitil de vermişti