berfin_21 Merhaba kuzular 30 haftalık Hamişim normalde evdeyken sütyen takmam sabah kalktım kazağımda leke var göğsümden sıvı gelmiş tam göğsümün izasında yuvarlak şeklinde sizce normal mi
Cubukmakarna Normal:) bana 17 de gelmişti. Genel anestezili sezaryen oldum ve anında sütüm geldi. Süt geleceğinin belirtisi diyorlar. Sadece sıkmamak lazımmış
Beyhanertekin Bende 25 haftalik hamileyim. 2 gün önce geldi oğlumu yatağına yatırmak için kucağıma aldım göğsüme baskı oldu heralde baktım bir iki damla gelmiş