Fatma-onal merve2746 aynen bende 38 olması taraftarıyım ama en azından günümüz belli olsun diyorum eşim şehir dışında ona göre gelecek ☺️
merve2746 Fatma-onal o zaman kesin sezeryan olacaksa kontrole gittiğinizde doktorunuzla konuşabilirsiniz tarihi hem böylece erken saatlere alma şansınız da olur.
Fatma-onal merve2746 kesin olucak dönmedi zaten bebeğim bir de planlı bir doğum yapmak zorundayım eşim için inşallah diğer gittiğimde verir 🥲
merve2746 Fatma-onal verir planlı olduğu için önceden ayarlanabiliyor o 38. Haftanın içinde bir güne muhtemelen verir gününüzu
Fatma-onal merve2746 bazı doktorlar 39 u bekliyormuş 38+5 e verir diye düşündüm bende bakalım artık 🥲
merve2746 Fatma-onal valla doktordan doktora değişiyor olabilir ama çevremde de gördüğüm kendi doktorumin da dediği 38. Haftadan itibaren sezeryan planlanabilir
Fatma-onal merve2746 aynen çoğunlukla gelişimlerini tamamlıyorlar zaten bugun biraz korkuttu bizi ama kalp atışları 200 çıkıyor nst de sizde de böyle oluyor muydu