Kızlar gece karnım toktu ama şeftali yedim bi iki tane sonradan rahatsız etti beni. Yatamadım falan. Sakız vs çiğnedim sonra midem baya rahatsız oldu ve bulanmaya başladı. Öğürsemde bi türlü çıkmadı. Bi süre sonra afedersiniz su gibi ishal başladı karnım şişti resmen deli gibi açlık hissetmeye başladım öyle boşaldı midem. 1 saat sonra falan midemde ne varsa istifra ettim. Mide bulantım geçmedi hiç ishalim iyi gibi bişey yiyince tekrar çıkıyor çocuk çok hareketli. Baskı var aşağıya bi haftadan fazladır geceden beri daha çok var. Biraz dinlenip acile gidicem ama doğummu başladı diye korkuyorum böyle bişey yaşayan varmı? Yada bu haftada doğum yapan varmı? Bebek 3-4 gün önce gittiğimde 2 buçuk kiloydu bu arada