Ozgeederin evet normal cnm ben hamile olduğumu evde öğrendiğimde 5 haftalıktı 1 ay 1 hafta yani doktor kesen yeni oluşmaya başlamış dedi 6+1 de gittiğimde kalp atışını duymuştum hemen bebek oluşmaz daha çok yeni 7 haftalık gittiğinde kalp atışını duyarsın inşallah duymazsan eğer 9. Haftaya kadar yolu var kalp atışının ve asla endişe etme doktor riskli bişi demediği sürece ağır falan kaldırma uzanma kendin dikkat et 3 ay ben kalp atışını duymaya gittiğimde kıl gibi bişiydi bebek zor gördüm merk etme