Merief12 Konya sehir hastanesi Normal doğum ebe doktor hakkında bilgi verir misiniz ? Tek oda mı çift kişilik oda mı
edafernweh Merief12 normal doğum odaları tek kişilik odada aklınıza gelebilecek herşey mevcut bebek bakım ünitesi tuvalet banyo sancı çekme yerleri pilates topu pilates matı koltuk herşey var ama doğumdan sonra kaldığınız oda iki kişilik veya tek kişilik oluyor şansınıza ne gelirse bana iki kişilik oda geldi ben sezaryen oldum tek memnun kalmadığım kısım iki kişilik oda geriye kalan herşey güzeldi memnun kaldım hastaneden ve doktorlardan
Firdvsss edafernweh birsey sormak istiyorum ilk gebeliğim olunca insan korkuyor agri geldiğinde hastaneye gittiğimiz normal doğum odasında tek kişi mi oluyoruz yani. Bazı hastanelerde herkes aynı yerde agri çekiyor ayni yerde oluyorlar doğum başlayınca tek odaya alıyorlar
edafernweh Firdvsss merhabalar ben uygulamaya uzun zamandır görmüyordum belki doğum yapmışsınızdır bile bilmiyorum 🤗 çok geç gördüm hâlâ merak ediyorsanız cevaplayabilirim
Firdvsss Baltopu2 orada doğum yaptınız herhalde ebelerden ve dr lardan memnun kaldınız mı biraz bilgi verebilir misiniz rica etsem
Baltopu2 Firdvsss canım oğlum iki yaşında şu an,ben doğum yaptığımda çok memnun kalmıştım doktor girmiyor zaten doğuma ebeler yaptırıyor bana çok ilgililerdi duş aldırdılae yeri geldi masaj yaptılar ama eltim hiç memnun kalmadı,artık nasıl denk gelirse yani
Egemenkadris edafernweh Merhaba acaba hangi doktorda sezeryan oldunuz.. takiplisi olduğunuz doktor mu yapıyor sezeryan acaba