Arkadaşlar iki düşük yaptım. En son yaptığım düşük 2 buçuk ay önce düşükten sonra ilk ay adet oldum ama şu an ikinciyi olmam gerekiyor ama olmadım daha 7 gün oldu gecikti. Test vs yaptım hamile değilim sanırım ama düzensizlik mi oluştu başka bir sorun mu vardır sizce yaşayan var mı