Kızlar merhaba 38 haftalik hamileyim çok şükür iyiyim herhangi bir sıkıntım yok .
Yarın doktor kontrolüm var sezaryan olacagim doktorum 19 Ağustosa gün verdi.
Doktorumun asistanını aradım randevu için doktor bey bugün 6 dan sonra bişey yemesin 9 da burda olsun dedi.
Acaba muayene mı edecek doğuma mi alacak çok heyecanlıyım 😍😍