Nez_1992 tombul0bebek bende son 99 olsun diye gün sayıyorum valla Dün hastane çıkışı bebek bakım çantası ve yatak adlım kızıma 2 aydır annemde kalıyorum antalya çok sıcak kaçtım geldim buraya Bir hafta sonra geri antalyaya döncem artık hastane çantamı yavaştan hazırlamaya başlayacağım Uzun süre içinde dişüne düşüne
Damy_mom tombul0bebek Bi kaç zıbın bi kaç tulum biberon emzik suluk biberon temizleme aparatları 2 tane 1 numara bir tane 2 numara bez küveti maşrapası kovası bi kaç çift çorap eldiven bere şimdilik bunları aldık
Merve201119 tombul0bebek ufak tefek eşyalarını aldım küvet seti sampuan pisik kremi seti emzik filan kıyafet eylülde almayı düşünüyorum kışlık sezon gelsin hepsini bir seferde toplu alicam beşiği ekimde alicam bebek arabası oğlumda kalma var traverten sistem almıştık oglum hiç sevmedi ona baston aldık o kaldı onu kullanicak Eylül ekimde bitirmem herseyi Allah nasip ederse
_ozlmm tombul0bebek heee öyle desene kız ben tembelliğe alışmışım hazırlık gelmedi aklıma 😂😂😂 kıyafet olarak herşeyim tamam sadece büyük parçalar ile şampuan deterjan falan kaldı ☺️ Aslında tam kasım annesi sayılmam ekim ortası görünüyor doğum yakın diye atladım postuna 😂
Kaderrrrmtl tombul0bebek çoğu şeyini aldım odasınıda aldık daha gelmedi 20 günü bulurmuş gelmesi bakalım bekliyoruz😊
zayn6 Ufak tefek kıyafet, küveti dışında ciddi bir hazırlığım yok kısmetse gelecek ay beşik araba vs almak istiyorum hazırlığı hızlandırmam gerek🙃
pinarrrr95 Beşiğini aldık ama Eylül sonuna doğru gelecek, bebek arabasını aldık kıyafet vs de az daha alsam biter. İlk gebelik olunca heyecanla erkenden bitirdim sayılır 😬 bir tek şifonyer alacağız o kaldı
Nez_1992 Kızlar zıbın falan tamam da kışlık yok hiç ya mağazalar hep yazlık e bizimkiler kışa denk geliyor Daha kışlık hiç bişey alamadım
Kaderrrrmtl Kızlar whatsap grubu açıyormuş aynı ay doğum yapan anneler birbirine destek olmak amacıyla bizde yapalımmı ne dersiniz ?