mommytobe_ Tahmini dogum tarihim 9 subat🤭 sizde durumlar nedir canim anneler? Simdiden alisverise basladiniz mi yoksa kisi mi bekliyorsunuz benim gibii? Gelin konusalim
Umutluanne1 mommytobe_ bende ekimde başlayıp bitireceğim alışveriş Faslı’nı nasip olursa şimdi almak istiyorum ama daha erken gibi de geliyor
mommytobe_ mommytobe_ ben de Umutluanne1 Umutluanne1 ben de tutmaya calisiyorum kendimi🤭🤭 en mantiklisi eylul ekimden sonra baslamak
Eldgrn mommytobe_ 22 Şubat tahmini doğum bebeğe eşya vb araştırmadayım daha soğuk yaklaşmadan ağır eşyaları alırız gibi onlara bakıyorum şimdi
Umutluanne1 mommytobe_ aynen öyle bende aynı düşüncedeyim . Son zamanlara çok bırakmayın diyorlar zaten ağırlaşınca alışveriş yapmakta ütülemekte zor oluyor diyorlar
Eldgrn mommytobe_ salı günü doğum günüm o gün gideceğim doktora özellikle cinsiyet için gideceğim inşallah gösterir kendini o zamana 12 + 6 olacak bebiş
mommytobe_ 2prenses1prensannesii ben deee 🫠🫠 cinsiyeti ogrenmeyi bekliyorum cinsiyetten sonra buyuk seylerini alirim diye dusunuyorum
2prenses1prensannesii mommytobe_ çarşamba günü gidecem bakalım belli olur inşallah ya 😃 ilk gebeliğin mi bende eşyalarını kasım gibi almaya başlarım 3.gebeliğim ayrıca
baby3_ mommytobe_ Şubat sonu nasipse bizim de , alışverişi aralığa falan bırakırım çok çok erken şimdiden
mommytobe_ 2prenses1prensannesii insallah canimm🙏🏻Evet ilkk o kdr heyecanliyim ki cinsiyet icin 16. Haftami bekliyorum ama gecmiyo gunlerrrr🫠🫠🫠
ParildayanYildiz mommytobe_ benimde şubatın sonları gibi gözüküyor şuan araştırmadayım büyük şeylere bakıp nerdeyse karar verdim bile küçüklere de yavaştan başlarım artık heyecandan duramıyorum zaten🥰