İlk zorunlu genel sezaryen oldu. Masadayken hemen uyandım. Hafif çakır bir haldeydim 😂 sürekli agliyordum ben niye agliyorum diyordum. Bunda ise bende spinal istiyorum😊 bakalım nasil olacak açıkçası bende korkuyorum bastırmaları, çekiştirmleri hissedenler varmış. Bazen de diyorum ki genel mi olsam yine 😂