Sare61 sıcaklarda inan ne ütü ne bişey yapası gelmiyo insanın fenalıllar basıyo yatıp yuvarlanıyorm sdce işim kalmadı diye🤣 mama sandalyesi almadm 6aydan sonra olacakları almadm henüz o güme varalm bakarm artk ama pahalılaşıyo herşey oda ayrı konu şuan ilersi için alşverş yapmıyorm bütçeyi zorlamamak için hayrlısı bakalm 😊😊