sliya30 hepsiburada e bebek mağazasında dün inanılmaz indirimler vardı. 20 TL ye üst alt takımları vardı 3-6-9 ay hepsini topladım valla ne varsa aldım şaşırdım indirime ama işime yaradı 😂 ebebek kendi mobil uygulamada da indirimli ürünler var. Lc waikiki falan eskiden iyiydi şimdi Bize çalışmıyorlar. Haftasonu üst alt takım 6 aylık 170 TL verdim bir daha da girmem almam beğenince almak zorunda kalıyorum 😁😁