Gul11 Herşey hazır. Bir tek sen eksiksin minigim . Seni öyle bekliyoruz ki karmakarışık duygularla. Bir yandan büyük bir sorumluluk bir yandan mutluluk bir yandan yetememe korkusu. Hersey oyle karisikki. Seninle goz goze gelmek için cam atiyorum. Rabbim bize böyle bir mutluluğu verdiği için sonsuz şükürler olsun.. Hergün dolabını açıp bakıyorum . Çantayı hergun kontrol ediyorum . Kapiya bakip hayaller kuruyorum. Iki kisilik girdigimiz bu yolda 3 kisiyle donmeyi hayal ediyorum. O küçücük parmaklarınla ellerimi sımsıki tuttuğunu gögsumde uyuduğu hayal ediyorum . Şimdiden evde küçük telâşlar vermeye başladın. Gelince nasıl olur kim bilir. Kendimi uykusuz gecelere hazırlıyorum. Ama yinede hicbir şey senin varlığından ağır basmıyor.. babani soracak olursan çok heyecanlı hazır bekliyor seni. Gece hissediyormusun ben uyurken sana sariliyor gobegimi okşuyor. Bn kıpırdayınca hemen elini çekiyor. Utanıyor baban.seni sevmeyi çekinmekten değil güzel yavrum. Beni uyandirmamak için yapıyor bunları . Şimdiden senin için birikim yapmaya başladı . " ben diyo babayim" oğlumun gelecegini düşünmeliyim sizi kimseye muhtaç ettirmeyecegim diyo . Güvendesin küçüğüm.. Hadi gel bekliyoruz seni. Ben hazırım,biz hazırız . Ne zaman kendigni hazir hissettiginde kollarımız sana açık öylece bekliyoruz.. 10 kasım 💕💕💟❣
Deryasin Gul11 ay yaaa nasill duygulandım. Bende aynı duygulardayım . Allahım hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏