Evet kızlar erkekmiş💙 13+2 de öğrendik pembişleri giydik gittik kız diye tahmin ettim yüzümde çok sivilcelenme oldu kz annenin güzelliğini alır derler ya birde kalp atış hızı dakikada 140 dan fazlaysa kız diyorlar benimki 162 idi kesin kız diye düşündüm ama erkekmiş bunlarda pek doğru bilgi değilmiş demekmi.