Niss1 Simgegry bende muayene oldum evet ve detaylı için de gittim çok güler yüzlü tatlı dilli ve herseyi açıklayan bir doktor ayrıca perinatoloji uzmanı olması da oldukça avantajlı
MirayAltun Detaylı ultrason için tavsiye üzerine gitmiştim, güler yüzlü, iyi bir doktor ama çok hastası var, sıra bekleme konusu çok sıkıntılı
Niss1 Elifffbay yanlış hatırlamıyorsam 21 haftalikken gittim içeri girdiğin zaman haftanı soruyor zaten doktor bende demiştim detaylı usg için geldim diye ve ben detaylı dan sonra mete beyde kontrollerime devam ediyorum çok ilgili bir doktor ve gerçekten bilgi yönünden çok güveniyorum
Elifffbay Niss1 teşekkür ederim doğuma girecek mi peki. Kusura bakmayın ben çok soru sordum doktor değiştireceğim onun için soruyorum
Niss1 Elifffbay Ücretli muayene oluyoruz biz doğuma girmesini istersek ek ücret ödeniyor o şekilde giriyor ben sezeryan düşünüyorum bir aksilik olmazsa giricek
Niss1 Elifffbay hayir henüz konuşmadık ama 1500 civarı bir şey olduğunu duydum daha önce doğum yapanlardan bu dogum şeklinize göre değişiyor tabiki şimdi de en fazla 2 bin falandır