Merii-1 Kızlar hastaneden yazıyorum 37+1 im kordon dolanması var ama kan akışı etkilenmemiş diyor, gelişimi 35 hafta gözüküyor dedi sizce normal mi ? Endişelenmemek elde değil yaşayanınız var mı lütfen yardım 🙏🏻🙏🏻
Derya Merii-1 25. Haftadan ber kordonluydu oğlum 41 de normal doğum yaptım kan akılı etkilemediyse doktor sorun yok diyorsa endişe etme çünkü çok kaygan olduğu için boğulmaz bir şey olmaz korkma🌸