Dilarey 33+4 üz🫶🏻 Eylülün 26 sı 40. Hafta. 26 sından önce gelecek gibi hissediyorum meraktan çatlicam. 🥲 sizler ne durumdasınızz
yagmur_s Dilarey benim de 17 Eylül gözüküyor 34+6 yım. Aynı heyecan önce gelir gibi düşünüyorum ama bilemiyorum çok garip 😂 doğsun da istiyorum hemen şimdi 🤦🏻♀️😂 sonra diyorum daha dur erken
Simy Dilarey Eylül’ün son haftasına benimde daha hiç birşeyi almadım çanta ne hazırlamadim bekliyorum duruyorum artık ne zaman yaparsam 🤣
rkyycbnn Dilarey biz bügün 35 haftalık olduk tahmini tarih 16 Eylül ama sezeryan olacagı için erken olur artık bakalım
Dilarey yagmur_s hemen gelmesin ya😄 bizim çanta bile hazır değil eşyaları var da. Annem gelecek taa uzaklardan falan. Heyecan çok
Yenidilek yagmur_s aaa bende 34+6 bizim cinsiyetimiz kız sizinki nedir? Bana da 18 Eylül demişti kızlar daha erken gelir diye biliyorum ama öyle de hissediyorum her dk bi kasılma bi sancı benzeri şeyler
SWEETMOM2 Bnmde Eylül de 36.haftadayim eşyalar hazır yıkanıp utulenecek çanta alamadım alip yerleştiricem birde kndime gecelik iç çamaşırı vs s🤦♀️💞🌸
Umran__37 SWEETMOM2 kiz sen neyi bekliyosun 36 haftandasin bide hazirla dursun her an doguma hazirsin demek bekleme hazirla
northandmother Dilarey 35+2 deyiz okuduğumuz yasin dışında herşey hazır onu bitiremedim sadece o da biterse hayırlısıyla bebiş içinde hazır kıta bekliyor olacağız 💙
Burcutf northandmother kaç yasin Okuyorsunuz. Ozel bir duanız mi var dogum için bense yapmak isterim. Rabbım hepimizin sağlıkla kavusmamizi nasip etsin 🤲🤲🤲
Mrv135 Dilarey 28 Eylül gösteriyor çatı muayenesini bekliyorum bakalım normal mi olucak sezaryan mı. Sezaryan olursa zaten Eylül ortası gibi alınır.
Anneadayi89 Dilarey 12eylül gözüküyor ama erken gelcek gibi herseyim hazir beklemedeyim birde kizlar sizde akintiniz koyulastimi tahlillerimde enfeksiyon cikmadi ama son zamanda koyu sari akintim var
Sybell Anneadayi89 bizim de 12 Eylül ama sezeryan olucam daha erken olur herhalde. Henüz günü konuşmadık. Akıntı var koyu ve az miktarda Ben de. enfeksiyon yoksa korkacak bişey yoktur
Melson20 Eylulun 24 de geliyor insAllah. Bende her sey hazir 😝 kiyafetlerden tut, evimin perdelerine kadar her sey tamam. Tekrar tekrar temizlik yapcam baska bir sey yok. Benimki de sanki 40 beklemiyecek gibi.
Pelinakcn Melson20 yaa benim de hesaplamalara göre 24 Eylül 🫶🏻 Nst ye bağladılar mı hiç sizi? Birde doğumu nasıl düşünüyorsunuz?
FSCMK Melson20 bende başladım temizliğe dip bucak bugün 2. Gün aşırı yoruldum yarın da kıyafetlerini yıkıycam bebişimin 🥰
Aysekalkan Oelrlrkmemdmd bizimde tahih 27eyluldu🙄😔 doğduk artık 8.8.2022olduk bekliyorum kavuscagimiz günü kuvezdeyiz 😢😔