Alyaarasmom aradan çok zaman geçmiş ama tam 27 haftalıkken doktor izniyle kanal tedavisi yaptırdım. Çok az lokal anestezi uyguladı, dişi temizledi ve geçici dolgu koydu. Bir de kanalı görmek için oturduğum yerden tek diş filmi çekti- filmin radyasyon değeri çok düşük 0.01mili rad ama üzerimde vücudumu ve karnımı kapatan kurşun yelek de vardı ayrıca önlem olarak.
şimdi geçici dolgu ile bekliyorum. Normalde 2 hafta sonra kontrol edilip kalıcı dolgu yapılması lazım ama o zaman 29. Hafta olacağım ve diş kökünün durumuna bakmak için bir film daha gerekeceği için önce kadın doğum doktoruma soracağım. Yok derse doğumdan sonrayı beklerim mecbur.