kalbimdekideniz inşallah kuzum sağlıkla alıyım kucağıma yeter 2 kilo bile doğsa sağlığı yerinde olsun ama insan yinede biraz toplu olsun istiyor gerçi bende eşimde 2600-2700 arasıymışız zayıf olması bizim için bişey etkilemiyor da canım sıkılıyor sanki ben yeterince bakamıyormuşum gibi hissettiriyor bana Allah kucağımıza sağlığıyla almayı nasip etsin hepimize inşallah