Kızlar şuan okadar sinirliyim devlet hastanesine kontrole geldim 1 saatlik yol geldim hevesle 18 haftalık hamileyim beni 1 dk bile muayene etmemiştir ne resim verdi ne bebeği gösterdi yemin ederim aldıkları parayı haketmiyolar bide cinsiyet ne diyorum göstermiyor diyor ondan önce özele gittim doktor yarım saat baktı yüzde seksen kız dedi çok sinirliyim bidaha devlet hastanesine gelmemmm yazıklar olsun