Merhaba sevgili anneler. Size bir sorum olacak. Haftaya ben 32. Haftada ilken araba ile eşimin köyüne gitmeyi planlıyoruz. Yol 3.5 saat kadar sürecek. Sizce bu dönemde yolculuk risk midir? Elbette doktoruma da danışacağım ama sizin de Fikirlerinizi merak ediyorum