Kızlar ben her ay düzenli adet görüyordum ama 7 nisan da kürtajdan sonra adet düzenim bozuldu ama günleri değil yine olması gereken günlerde oluyorum geçen ay 1 gün gördüm kahverengi leke gibi adet oldum denmez bile bu yerleşme kanaması olabilir mi acaba