Kızlar selam!
7+3 teyim. Bebeğimizi öğreneli 26 gün oldu. Bu 26 günde tam 2 kg aldım. Dr kullanmam için oceans mummy- yine oceans d3 ve magnesium başladı. Bu kadar hızla kilo almam normal mi sizce? Sanki 3 aylıktan fazlaymış gibi şiş bir göbeğim de var. Endişeleniyorum 🥺