Merhabalar.
Bu ay hsg çekildim ve ardından sadece 14. Gün yumurtlama testi yaptım tamamen silik şekildeydi. O gün değerlendirdik ve 13nde yumurtlama olmuştur diye düşündüm. Reglime yaklaşırken 21. Günde yumurtlama belirtisi gibi yoğun şeffaf akıntı yaşadım. O günleri de değerlendirdim ama ovülasyon testi yapma gereği görmedim.
Beklenen regl tarihinden 1 gün evvel hiç regl ağrısı olmadan açık pembe bir kanama oluştu aniden. Ardından tamamen kesildi ve kahve akıntı. Çok nadir kırmızı genelde kahverengi akıntı peçeteye gelir şekilde.
Gebelik testi yaptım regl söktürücü bişey yapamadan önce emin olayım diye. Negatif çıktı. Ama reglimin 2. Günü normalde en yoğun olacak gün. 1. Günü de dün öğlen başlamıştı. Hiç kanamam yok. Bitki çayı vs de içemiyorum arada kaldım. Ne yapmalıyım sizce ?