Cananan Merhaba kızlar benm ılk gebelıgım bos gebelık olarak gerceklestı kurtaj oldum 5 ay sonra hamıle kaldım suan cok yenı beta testım 33 de daha ama kahverengı akıntı geldı korkmalımıyım tecrubelerınızı paylasırmısınız
Nis Cananan benimde öyleydi 45 cıktı doktor bana defaten 11. Gün belli olur demesine ragmen 1. Gün kanda böyle cıktı. İlkinde 1. Gün cok yüksek cıkmıstı 2. Cocugum muhtemelen gec döllenme yani seninki 4 haftalık felan degildir muntemelen 2-2.5 haftalıktır oda yerlesme kanamasıdır