Edaerdem5203 İlk beta hcg değerim 21.05 İkincisi 52.34 Üçüncü 93.01 Evet biraz erken öğrendim ama son değerim için doktorum 100 veya 100 ü bi tık geçmesi bekliyorduk dedi 4 gün sonra tekrar kan istedi ama ben merak ediyorum tecrübeli annelerin düşüncelerini
2pati1baby Edaerdem5203 iki katı çıkması beklenir ama biraz daha düşük çıkıncada sorun olmuyor içiniz rahat olsun sanırım %70/75 artması yetiyor die hatırlıyorum
Ftmssnle Edaerdem5203 Merhaba canım benimde aynı senin gibiydi iki günde bir tekrarladım beta hcg arttı doktor 1500 üzerinden sonra kadın doğuma gidilebilir dedi sende baktır istersen aralıklarla
Vera09 Edaerdem5203 90la 100arasında çok bi fark yok yakınlar. Tekrar dört gün sonra verdiğiniZde 400civarı olması gerekir tekrar değerlenirilir ona göre
bhrey Edaerdem5203 korkma , tedirgin olma dua et hep . bende gecen hafta cumartesı öğrendim 150 ve 476 cıktı sen erken öğrenmişsindir . dert etme kendını kasma
Lavinyaa8 Edaerdem5203 2 kat olacak diye bir kural yok yüzde 60 artsa bile yeterli doktorum bana öyle söyledi tam 2 kat artmasina gerek yok yani rahat olun
TeoMom Edaerdem5203 2 kat denir genelde ama %60 artması yeterli sizin zaten 2 katına yakın artmış bence gayet iyi