Sun10 Kötü düşünme bence. Belirtisi olabilir çünkü hamilesin sonuçta. Bende o zamanlar çok fazla bel ağrısı, kasık ağrısı çekiyordum. Ve ilk zamanlar da, adet günlerin yaklaştıkça da ağrı çekmen çok normal. Oda zamanla geçiyor zaten. Daha çok yenisin, tedirgin olma yani 🌸