prens_annesii Kızlar biliyorsunuz ki herşeyde olduğu gibi kozmetikte de fiyatlar epey uçtu . Marka makyaj malzemeleri alınamaz hale geldi .Üç sene önce aldığım fondöten şimdi 270₺ olmuş. Bir ruj 100₺ Evet bu sıcakta insanın bişey süresi de gelmiyor ama olmuyor işte özel günler vs lazım oluyor .Siz nerden alıyorsunuz kozmetik ürünlerinizi insatgramda güvenilir bir sayfa öneriniz var mı ?
_ozlmm prens_annesii Ben genelde Watsonsdan alıyorum çok makyaj yapmadığım için aldığım ürünler uzun süre gidiyor alırken içim gidiyor ama yapacak bir şeyim yok uzun süre gidiyor nasılsa diyerek teselli ediyorum kendimi 😂
prens_annesii _ozlmm Bende önceden hep watsons gratis eveshoptan alıyordum ama işte öncedendi o günler 😂😂
Armess_loya Gratisden alıyorum indirimi takip ediyorum, kozmetik ürünlerini bakım ürünlerini çok severim🥰 ila lüks marka olacak diye birsey yok, önemli olan demir baş ürünlerde verimi işlevi iyi olsun yeter 😬
prens_annesii Armess_loya Evet bi kaç sefer beaulis markasını kullanmıştım gratisten uygun fiyatlı ve güzeldi ürünleri 👍🏻