Kizlar ben geçen pazartesi kontrole gittiğimde doktorum 2 cm açıklık olduğunu söyledi sanci bekliyorduk öyle olunca bir anda gaza gelip otu suya koyduk açılma ilerlesin sanci gelsin doğum başlasın diye ama benim sanci gelmedi hala daha bekliyoruz bugun gittim 3 cm açıklık 41 haftayı pazartesi dolduruyorum doktorum suni vercekti bugun ben kendi sancimi beklemeyi tercih ettim 3 gün daha ama meryem ana eli otu o günden yani pazartesiden bari suda çıkarmaya da korktum ama su kötü koklamaya başladı ben napicam çıkarmak da mantıklı gelmedi dogum bitince cikariliyormus bana fikir verin lütfen gören yazsin
…… suyunu mu değiştirsem yoksa