Nananusha Kizlar doktordan geliyorum gelisimi hizlanmis . ciger gelistiriciden sonra 4 gun icinde 2800 olmus bebegim . suyum falan hersey normal cikti bas gelisi catimda normal cikti ama doktor 36 haftaya kadar bekliyelim sonra dogum gununu belirliycegz dedi. 3 haftqya 4 iilo olur bence. varmi aranizda kilolu normal dogum yapan?
Melved Ayy ben de merak ediyorum bunu 31de 2300 dü benimki doktor sürekli erkene çekiyo doğum tarihini ama ben en azından 38i görmek istiyorum. Neden bu kadar hızlı kilo alıyo onu da anlamıyorum öyle çok aşırı iştahım falan da yok benim üstelik meyveyi falan kestim belki onlardandr diye dur bakalım ne olacak
Esen Melved şeker olabilir mi gebelik şekeri iri bebek olmasına sebep veriyor kulağa hoş gelsede kilolu olması aslında herşeyin normali makbul tabi ki
Ergunsed Nefesliva bende 33+2de gittim 2100du normal dedi sizinle buyuk ihtimal ayni tarzda ilerliyoruz 3 kilo ve civari dogar dedi benimki