Duygussarikaya Beslenmeyle kontrol altında tutarsınız büyük ihtimalle. Parmaktan ölçüm cihazı da edinin ve sabah açken, ve öğünlerden 1 saat ve 2 saat sonra kontrol edin. Ben yükletmeyecektim ama parmaktan olcumlerimde yüksek çıkıyor, haftaya ben de dr.a soracağım 🤷🏻♀️