-Papatya- Beyza038 az az ve sık sık yemek yemeye çalış tatlı türlerinden uzak durmaya çalışın beyaz leblebi kraker vs atıştırın. Bol su içmeye çalışın.
Qnl Beyza038 bence çok zorlama. Bi tavsiye eğer ilaçları fayda etmiyorsa başka hiç bir yolu yok :( tek çağren dua etmek kısa sürmesi için
Beyza038 NurNaz bu 2. Gebeliğim ilkinde de doğuma kadar çekmiştim yine aynı olacak diye korkuyorum bir sey yiyip içemiyorum sürekli başım dönüyor Allah yardımcımız olsun
NurNaz Beyza038 anladım cnm doktoruna şöyle yazar mutlaka benimki çok şükür geçti darirsi size olur inşallah
Duygussarikaya Merhaba bana doktor prilam dr vermişti baya iyi geldi. Benim 11. Haftada başlayıp 25 e kadar sürdü haftada ⅔ sabah istifra ediyordum
Beyza038 Duygussarikaya muayeneye gittiğimde 12. Haftaya kadar normal dedi bir sey vermedi ama durum vahim
Qnl Beyza038 bende aynı ilk hamileliğimde doğuma girerken bile kusuyordum şimdi 2. Hamileliğim 14 hafta fulltime devam ya gümbür gümbür valla :))))) ilk hamileliğimde zofran içince rahatlardım şimdi üretimi de yokmuş diğer ilaçlar işe de yaramıyor
-Papatya- Qnl evet bulantı yapıyor çabuk açlık hissi yapıyor. Ve bebeğin gelişimi için tatlıdan uzak durmak lazım
Qnl Beyza038 offff bide inanmazlar benim her kusmada boğazım mı yırtıldı bilmiyorum kan geliyor burnum kanıyor kusarken. Daha beter i kanamam oldu doktor kusmaktan olabilir dedi :(
Qnl -Papatya- aaa geliiim kısmını bilmiyordum tatlı. Bişi yemek istiyorum mesela bi haribo şeker bişi alıyorum ağzıma yerken sıkıntı yok ama bitince nevrim dönüyor kusmaya başlıyorum :(